Mijn Successen

“Albert heeft recent naar volle tevredenheid een RI&E-traject voor ons voorbereid en uitgevoerd. Een samenwerking met LOF HRM is absoluut een aanrader. LOF HRM is doortastend en pragmatisch. Geen moeizame, lange trajecten en hoogdravende consultancy taal maar snel en adequaat en bovenal oplossingsgericht! Deze combinatie maakt dat in korte tijd meetbare stappen zijn gezet en dat het geleverde eindrapport, goede aansluiting vindt op de praktijk”.

- Rick Soepenberg, Surplus Select BV -

“Bij ons handels en productiebedrijf WTP werken ca. 30 werknemers. Er is voor een fulltime HR-functionaris geen budget. Toch hebben we wel HR-expertise nodig. Zowel operationeel (denk daarbij aan dossiers, arbeidsovereenkomsten, functioneringsgesprekken, subsidieregelingen, etc.), als op strategisch gebied. Onze ervaringen met de HR-dienstverlening van Albert is heel goed. Hij ontzorgt ons bij alle reguliere personeelszaken en ondersteunen het MT met concrete adviezen op HR-gebied. Door zijn ondersteuning hebben wij ook op de verzuimbegeleiding en het begeleiden van onze periodieke functioneringsgesprekken, goed grip. Wij hebben daarmee in hem, een zeer waardevolle partner gevonden voor alle zaken op HR-gebied, waar wij nog jaren zaken mee hopen te doen”.

- Harry Vos, World Timber Products -

“Albert heeft voor onze relatief jonge MKB organisatie Desk Service & Facility, de processen, procedures en documenten rond het P&O werkveld, op een praktische, heldere en betaalbare wijze vastgelegd. Het is geborgd voor de steeds veranderende actualiteit en wetgeving. Albert is door zijn vakkundigheid en open persoonlijkheid een klankbord en vraagbaak op P&O vlak voor zowel management als medewerkers. Dat schept duidelijkheid en een soort van comfortabel gevoel”.

- Gert Nijman, Desk Service & Facility -

“Na eerst bij ons de RI&E te hebben uitgevoerd hebben wij Albert ook ingeschakeld om de BHV-organisatie binnen onze organisatie verder vorm en inhoud te geven. Voor de borging heeft hij alles overzichtelijk en duidelijk verwerkt in verschillende documenten en de daarbij behorende logboeken. Daarnaast hebben wij als spuiterij, net als vele andere bedrijven te maken met feit dat het tegenwoordig erg lastig is om goed opgeleid personeel te werven. Daarom zijn we na goed overleg tot de conclusie gekomen dat wij onze werknemers via een interntraject, te gaan opleiden en te begeleiden. Zo wordt ook de inzetbaarheid van onze eigen mensen gewaarborgd. Wij zijn van mening dat ook hierin Albert een toegevoegde waarde heeft voor onze organisatie en dit weer tot in de puntjes zal gaan verzorgen. Op deze manier kan iedereen binnen onze organisatie zich bezighouden met waar hij/zij voor is aangenomen zonder zich zorgen te hoeven maken over “HR-zaken”. Tot op heden is de samenwerking zeer prettig te noemen en zal zeker voorgezet gaan worden bij toekomstige vraagstukken".

- Jarno Altena, SenS BV -

Wil je meer informatie?

T 06-83 80 45 89